Hyvitykset matkatavaroistasi

Vaikka teemme kaikkemme välttyäksemme siltä, matkatavarat saattavat joskus kadota, viivästyä tai vahingoittua. Jos näin käy, voimme tarjota sinulle useita palautus- tai hyvitysvaihtoehtoja.

Viivästynyt matkatavara

Täytyikö sinun ostaa ylimääräisiä tavaroita kohteessasi, kuten vaatteita tai hygieniatarvikkeita, koska kirjatut matkatavarasi viivästyivät? Raportoi tästä meille 21 päivän kuluessa siitä, kun matkatavarasi toimitettiin sinulle. Huolehdithan siitä, että pidät tallessa kuitin ostamistasi tavaroista ja lähetät meille kopion pyytääksesi korvausta näistä kuluista. Autamme parhaamme mukaan.

Kadonneet matkatavarat

Jotain, mitä et koskaan toivo joutuvasi kokemaan: matkatavarasi katoavat. Jos et saanut matkalaukkuasi takaisin 21 päivän kuluessa lentosi saapumisesta, ole hyvä ja ota meihin yhteyttä. Me selvitämme tämän yhdessä. Ole hyvä ja huomioi, että yhtenä lopputulemana saatamme suositella sinua ottamaan yhteyttä vakuutusyhtiöösi. Useimmat vakuutukset korvaavat tavarat niiden arvoon perustuen.

Lue lisää KLM:n vastuusta

Vahingoittuneet matkatavarat

Valitettavasti matkatavarasi vahingoittuvat joskus kuljetuksen aikana. Normaalista matkatavaroiden käsittelystä voi syntyä naarmuja, jälkiä, pieniä lommoja tai muita käsittelyjälkiä. Emme vastaa näistä pienemmistä vahingoista. Ovatko matkatavarasi vahingoittuneet enemmän? Ole hyvä ja raportoi tästä lentokentän matkatavaratiskille mahdollisimman pian. Raportti luodaan hyvitysvaatimuksesi helpottamiseksi. Saat myös tarvittaessa tietoa korjausliikkeestä.

Huomasitko vahingon lentokentältä poistuttuasi? Ole hyvä ja raportoi tästä 7 päivän kuluessa saapumisestasi. Voit tehdä sen alla olevan linkin kautta, jossa voit sekä raportoida vahingosta että pyytää hyvitystä.