Miksi valita KLM

Teemme joka päivä parhaamme, jotta olisimme lempilentoyhtiösi. Selvitä syy siihen, miksi matkustajat matkustavat kanssamme yhä uudelleen.

Kestävyys

Tiedämme, ettei lentäminen ole kestävin tapa matkustaa. Olemme sitoutuneet luomaan ilmailualalle kestävämmän tulevaisuuden. Katso, miten teemme tämän ja kuinka voit auttaa.

Lisää kestävyydestä

Suorat lennot maailmalle

Lennämme suoraan yli 150 kohteeseen maailmanlaajuisesti. Istu ja rentoudu, kun me viemme sinut perille!

Katso kaikki kohteet

Suotuisat lentoaikataulut

Ota kaikki irti matkastasi suotuisten lähtö- ja saapumisaikojen ansiosta – lennä kohteeseesi säälliseen aikaan. Lentomme sopivat aikatauluusi ilman isompia ongelmia.

Paras lentoyhtiö matkustajille

Vuonna 2023 meille myönnettiin APEX World Class Award -palkinto matkustajille parhaana lentoyhtiönä! Tämä palkinto on APEXin kansainvälisten palkintojen korkein kategoria lentoyhtiöiden alalla. Se edustaa poikkeuksellista saavutuksien tunnustusta turvallisuuden, hyvinvoinnin ja kestävyyden osalta.

Tuliko kirjoitusvirhe? Ei maksua

Varasitko lentosi ja huomasit, että lipussasi olevassa nimessä on kirjoitusvirhe? Ei huolta: Jos kyseessä on pelkkä kirjoitusvirhe, me hoidamme tilanteen. Emme peri lisähintaa inhimillisistä virheistä.

Katso, kuinka kirjoitusvirhe korjataan

Pidämme sinut ajan tasalla

Pidämme sinut ajan tasalla matkasi varaamisesta alkaen aina siihen asti, kunnes saavut määränpäähäsi. Saat heti tiedon esimerkiksi lentosi viivästymisestä, häiriöstä tai lähtöportin vaihtumisesta.

Liity saadaksesi päivityksiä

Häiriöitä? Me autamme tarvittaessa

Tuliko lentoosi häiriöitä? Voit luottaa meihin. Ilmoitamme sinulle viipymättä puhelimitse tai sähköpostitse lennon muutoksista tai peruutuksesta. Sitten varaamme sinulle lipun heti seuraavalle mahdolliselle lennolle. Heti kun löydämme sinulle vapaan paikan, otamme sinuun uudestaan yhteyttä uutta lentoaikatauluasi koskien. Luonnollisesti autamme, jos haluat vaihtaa toiseen lentoon tai jos sinulla on vielä muuta kysyttävää.

Jos uusi lentosi ei lähde samana päivänä, emme jätä sinua oman onnesi nojaan. Aina kahvikupillisesta hotelliin – haluamme varmistaa, että sinulla on mukavat oltavat.

24/7-palvelua sosiaalisessa mediassa

Onko sinulla kysymyksiä tai pyyntöjä, vai oletko muuten vaan kiinnostunut tulevaisuuden suunnitelmistamme? Palvelemme sinua kellon ympäri 10 kielellä ja valitsemallasi kanavalla.

Lue sosiaalisen median yhteisöstandardimme (englanniksi)

Palvelut ja mukavuus lentokoneessa

Pyrimme aina tarjoamaan erinomaista palvelua! Jos sinulla on huomautettavaa, kerro siitä miehistöllemme. He pyrkivät aina tekemään lennostasi mahdollisimman mukavan.

Kun lennät enemmän, hyödyt enemmän

Flying Blue -jäsenyys kannattaa taloudellisesti. Aina kun matkustat KLM:n tai sen kumppanin lennoilla, ansaitset maileja. Voit käyttää niitä palkintolippuihin, lisävaihtoehtoihin ja alennuksiin monenlaisista tuotteista ja kätevistä palveluista. Ja mitä enemmän lennät sitä lähemmäs pääset seuraavaa tasoa – Silver, Gold ja Platinum – ja se tarkoittaa, että pääset nauttimaan yhä useammista eduista.

Liity Flying Blue -jäseneksi

Arvostamme palautettasi

Matkakokemuksellasi on meille merkitystä! Käytämme itsenäisiä tutkimusyrityksiä kyselyiden tekemiseen, jotta saamme kuulla, mitä mieltä olet meistä ja palveluistamme. Saamiemme vastauksien perusteella arvioimme palveluitamme ja pyrimme parantamaan niitä. Henkilötietojasi ei koskaan käytetä kaupallisten tarjousten tai postien lähettämiseen, jos kiellät sen.

Kun olet lentänyt tai ottanut yhteyttä KLM:n yhteydenottokeskukseen, voit saada kutsun yhteen kyselyistämme:

  • Tyytyväisyyttä ja palvelun tasoa mittaavat kyselyt (Kantar ja Qualtrics)
  • Asiakaspalveluarviointi (BVA ja MediaTech)

Osallistumme myös muihin tutkimuksiin, joita kolmannet osapuolet, kuten IATA ja Schiphol järjestävät. Lisäksi järjestämme useita tiettyyn tarkoitukseen tehtyjä kyselyitä toimistojen, kuten Beautiful Lives, CSpace, Miles Research, Insites Consulting, Added Value ja muiden kanssa.