Miksi valita KLM
Paras lentoyhtiö matkustajille
Vuonna 2023 meille myönnettiin APEX World Class Award -palkinto matkustajille parhaana lentoyhtiönä! Tämä palkinto on APEXin kansainvälisten palkintojen korkein kategoria lentoyhtiöiden alalla. Se edustaa poikkeuksellista saavutuksien tunnustusta turvallisuuden, hyvinvoinnin ja kestävyyden osalta.
Häiriöitä? Me autamme tarvittaessa
Tuliko lentoosi häiriöitä? Voit luottaa meihin. Ilmoitamme sinulle viipymättä puhelimitse tai sähköpostitse lennon muutoksista tai peruutuksesta. Sitten varaamme sinulle lipun heti seuraavalle mahdolliselle lennolle. Heti kun löydämme sinulle vapaan paikan, otamme sinuun uudestaan yhteyttä uutta lentoaikatauluasi koskien. Luonnollisesti autamme, jos haluat vaihtaa toiseen lentoon tai jos sinulla on vielä muuta kysyttävää.
Jos uusi lentosi ei lähde samana päivänä, emme jätä sinua oman onnesi nojaan. Aina kahvikupillisesta hotelliin – haluamme varmistaa, että sinulla on mukavat oltavat.
Kun lennät enemmän, hyödyt enemmän
Flying Blue -jäsenyys kannattaa taloudellisesti. Aina kun matkustat KLM:n tai sen kumppanin lennoilla, ansaitset maileja. Voit käyttää niitä palkintolippuihin, lisävaihtoehtoihin ja alennuksiin monenlaisista tuotteista ja kätevistä palveluista. Ja mitä enemmän lennät sitä lähemmäs pääset seuraavaa tasoa – Silver, Gold ja Platinum – ja se tarkoittaa, että pääset nauttimaan yhä useammista eduista.
Arvostamme palautettasi
Matkakokemuksellasi on meille merkitystä! Käytämme itsenäisiä tutkimusyrityksiä kyselyiden tekemiseen, jotta saamme kuulla, mitä mieltä olet meistä ja palveluistamme. Saamiemme vastauksien perusteella arvioimme palveluitamme ja pyrimme parantamaan niitä. Henkilötietojasi ei koskaan käytetä kaupallisten tarjousten tai postien lähettämiseen, jos kiellät sen.
Kun olet lentänyt tai ottanut yhteyttä KLM:n yhteydenottokeskukseen, voit saada kutsun yhteen kyselyistämme:
- Tyytyväisyyttä ja palvelun tasoa mittaavat kyselyt (Kantar ja Qualtrics)
- Asiakaspalveluarviointi (BVA ja MediaTech)
Osallistumme myös muihin tutkimuksiin, joita kolmannet osapuolet, kuten IATA ja Schiphol järjestävät. Lisäksi järjestämme useita tiettyyn tarkoitukseen tehtyjä kyselyitä toimistojen, kuten Beautiful Lives, CSpace, Miles Research, Insites Consulting, Added Value ja muiden kanssa.