Nimessä olevan virheen korjaaminen

Hups! Kirjoitusvirheitä sattuu kaikille. Älä huoli: Jos kyseessä on pelkkä kirjoitusvirhe, me hoidamme tilanteen.

Kuinka nimen korjaus tehdään

Huomasitko nimessäsi virheen? Jos olet varannut matkasi KML:n kautta ja lennät KLM:llä, Air Francella tai Delta Air Linesillä, voit ottaa meihin yhteyttä pyytääksesi nimen korjausta veloituksetta.

Jos yhden lennoistasi operoi muu lentoyhtiökumppani, ole hyvä ja lähetä meille pyyntösi vähintään 72 tuntia ennen lähtöä. Autamme parhaamme mukaan.

Sinun ei tarvitse pyytää nimen korjausta, jos:

  • sinulla on useita etunimiä ja vain ensimmäinen niistä näkyy varauksessasi – on oikein, että vain yksi etunimi näytetään;
  • olet käyttänyt tyttönimeäsi, kunhan sukunimi on sama kuin passissasi;
  • nimesi näkyy ilman välimerkkejä – tämän saa aikaan järjestelmämme, kyseessä ei ole kirjoitusvirhe.

Et luonnollisesti voi korvata nimeäsi jonkun muun nimellä – lippu pysyy omalla nimelläsi.

Flying Blue -palkintolippu

Jos varasit palkintolipun, otathan yhteyttä Flying Bluen asiakaspalveluun.

Varaukset matkatoimiston kautta

Kun asia koskee matkatoimiston kautta varattuja matkoja, ole hyvä ja ota yhteyttä suoraan matkatoimistoon nimesi korjaamiseksi. Suosittelemme tekemään tämän hyvissä ajoin, koska käsittelyssä voi kulua aikaa.

Usein kysytyt kysymykset