Nimessä olevan virheen korjaaminen
Kuinka nimen korjaus tehdään
Huomasitko nimessäsi virheen? Jos olet varannut matkasi KML:n kautta ja lennät KLM:llä, Air Francella tai Delta Air Linesillä, voit ottaa meihin yhteyttä pyytääksesi nimen korjausta veloituksetta.
Jos yhden lennoistasi operoi muu lentoyhtiökumppani, ole hyvä ja lähetä meille pyyntösi vähintään 72 tuntia ennen lähtöä. Autamme parhaamme mukaan.
Sinun ei tarvitse pyytää nimen korjausta, jos:
- sinulla on useita etunimiä ja vain ensimmäinen niistä näkyy varauksessasi – on oikein, että vain yksi etunimi näytetään;
- olet käyttänyt tyttönimeäsi, kunhan sukunimi on sama kuin passissasi;
- nimesi näkyy ilman välimerkkejä – tämän saa aikaan järjestelmämme, kyseessä ei ole kirjoitusvirhe.
Et luonnollisesti voi korvata nimeäsi jonkun muun nimellä – lippu pysyy omalla nimelläsi.
Flying Blue -palkintolippu
Jos varasit palkintolipun, otathan yhteyttä Flying Bluen asiakaspalveluun.
Varaukset matkatoimiston kautta
Kun asia koskee matkatoimiston kautta varattuja matkoja, ole hyvä ja ota yhteyttä suoraan matkatoimistoon nimesi korjaamiseksi. Suosittelemme tekemään tämän hyvissä ajoin, koska käsittelyssä voi kulua aikaa.
Usein kysytyt kysymykset
Totta kai. Jos olet varannut matkasi KML:n kautta ja lennät KLM:llä, Air Francella tai Delta Air Linesillä, ota meihin yhteyttä. Korjaamme nimesi veloituksetta.
Lennätkö myös toisella lentoyhtiökumppanilla? Ole hyvä ja lähetä pyyntösi meille vähintään 72 tuntia ennen lähtöä.
Jos se on kirjoitusvirhe, korjaamme sen veloituksetta. Lipun täytyy pysyä sinun nimissäsi. Ota yhteyttä, niin autamme sinua!
Jos olet jo lentokentällä ja olet saanut tarkastuskorttisi, etsi lähin itsepalveluautomaatti tai palvelutiski ja pyydä edustajaamme auttamaan sinua. Jos huomasit virheen tehtyäsi lähtöselvityksen verkossa, ota yhteyttä mahdollisimman pian.
Et voi. Tarkastuskortissa olevan nimesi on vastattava passissasi tai henkilöllisyystodistuksessasi olevaa nimeä.
Jos huomasit kirjoitusvirheen, ota yhteyttä, niin korjaamme sen veloituksetta!