Lennon peruuttaminen

Joskus voi käydä niin, että sinun on peruttava matkasi. Toivomme voivamme tehdä tästä sinulle helpompaa selittämällä vaihtoehtosi.

Lennon peruminen

Teitkö varauksen KLM:n, Air Francen tai Delta Air Linesin kautta? Täällä voit perua matkasi (sen osan) ja lisävaihtoehtosi pyytämällä palautusta. Ole hyvä ja huomioi, että palautuksen määrä riippuu reitistäsi, matkustusluokastasi ja lipputyypistäsi.

Useita matkustajia sisältävät varaukset

Matkustatko ystävien tai perheen kanssa ja haluat vain perua yhden henkilön lennot? Voit hoitaa tämän Matkani-palvelussa. Jos matkaseurueesi sisältää 10 matkustajaa tai enemmän, ole hyvä ja ota meihin yhteyttä avun saamiseksi. Autamme mielellämme.

Flying Blue -palkintolippu

Jos varasit palkintolipun, ole hyvä ja ota Flying Blue -asiakaspalveluun yhteyttä lentosi perumiseksi.

Varaukset matkatoimiston kautta

Jos varasit lentosi matkatoimiston kautta, ole hyvä ja ota yhteyttä suoraan siihen matkasi perumiseksi.

Lentosi peruuntui

Ensinnäkin: olemme pahoillamme lentosi peruuntumisesta. Mikäli emme ole varanneet sinua vielä toiselle lennolle, saatat pystyä vaihtamaan lentoa itse.

Lue lisää lennon muuttamisesta

Usein kysytyt kysymykset

Voit perua lentosi milloin tahansa varauksen jälkeen. Et tarvitse erityistä syytä perumiseen, ja voit saada palautuksen – vaikka peruisit juuri ennen lähtöä. Voit pyytää hyvitystäverkossa. Huomaathan, että hyvityksen määrä riippuu reitistäsi, matkustusluokastasi ja lipputyypistäsi.

Saatat joutua maksamaan peruutusmaksun perumisen hintana. Tämä riippuu lipputyypistäsi ja siitä, onko lento jo lähtenyt. Muussa tapauksessa peruminen on maksutonta. Löydät lippusi ehdot Matkani-osiosta.

Vaikea sanoa! Matkustajiemme ja lentokoneidemme turvallisuus on tärkein prioriteettimme. Sääolosuhteet ovat tärkeitä tietoja lennonjohtokeskuksellemme ja turvallisuusasiantuntijoille lentokentillä, joille lennämme.

Tarvitsetko apua?

Autamme mielellämme! Otathan huomioon, että joistakin palveluista saatamme joutua veloittamaanpalvelumaksun.