Kadonneet tavarat

Jätitkö henkilökohtaisen tavaran koneeseen tai huomasitko, että matkatavaroistasi puuttuu jotain? Anna kun autamme sinua raportoimaan kadonneen tavaran ja löytämään sen.

Lennolla kadonnut tavara

Jos olet jättänyt henkilökohtaisen tavaran koneeseen, riippuu lentoyhtiöstä ja lentokentästä, mitä on tehtävissä.

KLM:n operoima Schipholille saapuva lento

Jos saavut Amsterdamin Schipholin lentokentälle ja huomaat heti jonkin tavaran puuttuvan, voit ilmoittaa siitä millä tahansa KLM:n tiskillä tai Schipholin Lost & Found -tiskillä . Oletko jo poistunut Schipholilta? Ole hyvä ja ota yhteyttä Schipholin Lost & Found -palveluun. He yrittävät paikallistaa kadonneen tavarasi.

Kaikki löydetyt tavarat, mukaan lukien KLM Crown Lounge -tiloihin jätetyt tavarat, viedään Schipholin säilytykseen.

Ota yhteyttä Amsterdamin Schipholin lentokenttään

KLM:n operoima muulle lentokentälle saapuva lento

Ole hyvä ja ilmoita kadonneesta tavarastasi paikallisen lentokentän saapumistiskillä. He auttavat sinua. Koska lentokone, jossa olet kadottanut tavarasi on jo saattanut palata Amsterdamiin, ehdotamme ottamaan yhteyttä myös Schipholin Lost & Found -osastoon.

Air Francen operoima lento

Jos hukkasit jotain Air Francen lentokoneeseen, ole hyvä ja ota heihin yhteyttä. He säilyttävät löydettyjä tavaroita enintään kolmen kuukauden ajan.

Ota yhteyttä Air Franceen

Muut lentoyhtiöt

Jos hukkasit jotain jonkun muun lentoyhtiön operoimalla lennolla, ota yhteyttä kyseisen lentoyhtiön asiakaspalveluun.

Matkatavaroistasi puuttuva tavara

Jos huomaat, että matkatavaroistasi puuttuu jotain, ole hyvä ja ota meihin yhteyttä 7 päivän sisällä saapumisesta. Kerromme sinulle, mitä voimme tehdä.