Asiakastyytyväisyys- ja vaatimustenmukaisuuskyselyt

KLM pyrkii jatkuvasti parantamaan palvelunsa laatua. Suoritamme kyselyitä, jotka mittaavat asiakastyytyväisyyttä ja tuotteidemme ja palveluidemme vaatimustenmukaisuutta.

Pääkyselymme

Meillä on 3 pääkyselyä. Ne on osoitettu osalle asiakkaista, jotka ovat vastikään lentäneet KLM-lentoyhtiöllä:

  • NeXT-asiakastyytyväisyyskyselyt, jotka lähetetään sähköpostitse suurelle osalle asiakkaitamme
  • Quality Observer -palvelun vaatimustenmukaisuuskysely, joka on suunnattu Flying Blue Elite - ja Flying Blue Elite Plus -asiakkaille, ja joka mittaa ja parantaa palveluidemme vaatimustenmukaisuutta jokaisessa asiakasmatkan vaiheessa
  • Flying Blue -tutkimukset, joilla mitataan tyytyväisyyttä kanta-asiakasohjelmaamme

Kaikki tutkimukset toteuttavat tutkimusyritykset Kantar ja Qualtrics. Qualtricsin viralliset sähköpostiosoitteet ovatnoreply@qemailserver.comtaino-reply@qualtrics-survey.com. Lisäksi voi käyttää sähköpostiosoitteita, joiden pääte on @klm.com.

Lisäksi toteutamme muita tutkimuksia

  • Tutkimuksia, jotka koskevat tuotteitamme ja palveluitamme koskevia mielikuvia ja niiden suunnittelua
  • Tutkimuksia, jotka koskevat palveluvuorovaikutustamme
  • Asiakastyytyväisyyskyselyitä koskien tiettyjä matkan osia (Air-Rail -tuote, lentoyhtiökumppaneiden lennot)

Osallistumme myös kolmansien osapuolten, kuten IATA:n ja Schipholin tutkimuksiin. Lisäksi järjestämme useita tiettyyn tarkoitukseen tehtyjä kyselyitä toimistojen, kuten Beautiful Lives, CSpace, Miles Research, Insites Consulting / Human8 ja Added Value kanssa.

Työskentelemme markkinatutkimuksen kansainvälistä säännöstöä noudattavien tutkimusinstituuttien kanssa. Nämä säännöt on laatinut kansainvälinen markkinatutkimusyhdistys Esomar. Noudatamme kulloinkin voimassa olevia tietosuojalakeja. Emme uudelleenkäytä henkilötietojasi ja vastauksiasi kaupallisiin tarkoituksiin ilman suostumustasi.