Maksullisten lounge-tilojen käyttöoikeuden ehdot
1. Maksullisten lounge-tilojen käyttöoikeus
1.1 Lounge-tilojen käyttö on joillekin KLM-asiakkaille etuoikeus heidän matkustusluokastaan tai Flying Blue -tasostaan riippuen. Jos et täytä näitä vaatimuksia, KLM voi tarjota sinulle lisämaksusta mahdollisuuden vierailla Schengen-alueen tai Schengen-alueen ulkopuolisissa KLM:n Crown-loungen tiloissa Amsterdamin Schipholin lentokentällä (Lounge). Tämän palvelun nimi on ”Maksullisten lounge-tilojen käyttöoikeus”. Maksullisten lounge-tilojen käyttöoikeus on saatavilla vain ruuhka-aikojen ulkopuolella silloin kun lounge-tilojen säännölliset asiakkaat eivät ole varanneet tiloja Flying Blue -tasonsa tai matkustusluokkansa perusteella.
1.3 Kun olet ostanut lounge-tilojen käyttöoikeuden, se lisätään varaukseesi. Pääset sisään lounge-tiloihin skannaamalla tarkastuskorttisi lounge-tilojen sisäänkäynnillä.
1.5 Kun olet ostanut lounge-tilojen käyttöoikeuden, varaustasi ei ole mahdollista vaihtaa, siirtää tai peruuttaa. Jos olet ostanut maksullisten lounge-tilojen käyttöoikeuden verkossa ja peruutat sen 24 tuntia ostoksen jälkeen, sovelletaan näiden ehtojen pykälää 3.3.
2. Edellytykset ja kelpoisuus
2.1 Päästäksesi lounge-tiloihin sinun on esitettävä ja taattava, että sinulla on laillinen oikeustoimikelpoisuus solmia tämä sopimus ja sitoutua sen ehtoihin ja edellytyksiin; ja
2.2 Sinun on samalla ilmoitettava, että lounge-tilojen varauksen yhteydessä antamasi tiedot ovat oikein ja ettet tee spekulatiivisia, vääriä tai väärennettyjä varauksia. Sinun on myös ilmoitettava, että teet varaukset vain itsellesi tai toiselle henkilölle, joka on valtuuttanut sinut toimimaan hänen puolestaan ja joka sitoutuu noudattamaan näiden ehtojen pykälässä 2.1 esitettyjä määräyksiä.
3. Palautus
3.1 Olet oikeutettu maksullisten lounge-tilojen käyttöoikeuden palautukseen, jos:
- lentosi Amsterdamin Schipholin lentokentälle on viivästynyt, etkä käynyt lounge-tiloissa;
- ostit korotuksen Business-luokkaan, joka sisältää pääsyn lounge-tiloihin;
- lentosi on vastentahtoisesti järjestetty uudelleen tai vaihdettu toiseen lentoon.
3.2 Merkittävien häiriöiden sattuessa lounge-tilojesi käyttöoikeus voidaan evätä. Tässä tapauksessa olet oikeutettu palautukseen.
3.3 Olet oikeutettu palautukseen, jos ostat lounge-tilojen käyttöoikeuden verkkokanavan kautta ja pyydät palautusta 24 tuntia ostoksen jälkeen käyttämättä lounge-tilojen käyttöoikeuttasi.
3.5 Jos et täytä yllä mainittuja ehtoja, palautusta ei makseta.
4. Henkilötietojesi käyttö
4.1 KLM Royal Dutch Airlines käyttää nimeäsi ja lentotietojasi varauksesi toteuttamiseen KLM:n tietosuojakäytännön mukaisesti.
4.2 Jos päätät antaa sähköpostiosoitteesi, voimme käyttää sitä lähettääksemme sinulle kuitin, ilmoittaaksemme lounge-tilojemme yleisistä tiedoista ja pyytääksemme sinulta palautetta kokemuksestasi lounge-tiloissa.